RASU' - PLANSU' , de noiembrie ! - zambet

 Doi colegi stau de vorba:

- Ai auzit? A murit sefu'.

- Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el.

- De ce?

- Pai scria in anunt ca "odata cu el a murit unul dintre cei mai capabili

angajati ai firmei noastre..."







- Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!

- Pai, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa...







Un patron catre altul:

- Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?

- Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.







La Biroul de Resurse Umane:

- Ne pare rau, dar nu va putem angaja, pentru ca nu avem ce sa va dam de

lucru.

- Pai, asta n-ar fi asa de grav...







Seful catre secretara:

- Cine ti-a spus ca doar pentru ca te-am sarutat de cateva ori ai dreptul

sa lenevesti toata ziua?

- Avocatul meu.







La interviu:

- Sunteti casatorit?

- Nu.

- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se

subordoneze...







Un tanar absolvent al sectiei de Management era foarte incantat de postul

pe care se angajase intr-o importanta companie multinationala. In prima zi

suna la Bufet, tipand in receptor:

-"Adu-mi o cafea! Si viteeeeeza!!!"

La celalt capat al firului raspunde o voce grava:

-"Cred ca ai format un numar gresit; stii cu cine vorbesti, neam de

cretin?"

-"Nu", raspunde tanarul angajat.

-"Eu sunt Directorul General, imbecilule!!!"

-"Dar tu stii cu cine vorbesti, dobitocule?" tipa tanarul mai tare ca

prima data.

-"Nu" raspunde Directorul surprins.

-"Perfect!" ... si inchide.







Doi politisti gasesc trei grenade intr-o groapa.

1:-Ce ne facem cu ele?

2:-Le ducem la sectie.

1:-Si daca explodeaza una pe drum?

2:-Spunem ca am gasit doar doua.









Care este diferenta dintre o blonda si o oglinda?

O blonda se abureste mai repede.







Doua blonde ies dintr-un bar, si una ii zice celeilalte:

-Auzi, eu am uitat sa fac pipi!

-Lasa ca te invat io.







O blonda ajunge la serviciu plangand in hohote. Seful o intreaba

ingrijorat ce a patit la care ea raspunde: "Azi dimineata am primit

telefon si am aflat ca mama a murit". Seful o consoleaza: "De ce nu te

duci tu acasa azi sa te odihnesti? Si-asa nu avem de lucru prea mult".

Blonda refuza spunand ca mai bine lucreaza ca sa mai uite de necaz. Dupa 2

ore seful trece pe langa biroul ei si o aude plangand si mai tare. "Ce s-a

mai intamplat?", o intreaba. La care ea raspunde: "Tocmai a sunat sora mea

si mi-a zis ca si mama ei a murit".







De ce nu au blondele notiunea timpului?

Pentru ca se culca la unu si se scoala la altul.







Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde?

O speranta!







O blonda isi cumpara un Porche ultimul tip, rosu.... misto ce mai. Pe drum

i se strica masina si ca orice sofer deschide capota si vede ca nu mai are

motor (astea au motorul in spate). Speriata, nu stie ce sa faca, dar cand

colo opreste alt Porsche rosu, alta blonda. Intreaba:

-Ce ai patit?

-Nu stiu, cred ca mi-am pierdut motorul pe drum...

-Nu-ti fa griji ca am eu unul de rezerva in portbagaj.





Un englez, un american si un arab stau de vorba despre familiile lor

intr-un bar.

Englezul:

- Am 10 copii acasa si daca as mai face unul as avea o echipa de

fotbal! - Eeiii, spune americanul, eu am 15 copii acasa si daca ma mai

fortez o data imi fac o echipa de fotbal american!

In sfarsit, arabul:

- Eu am 17 neveste acasa.

Face o pauza in timp ce soarbe tacticos din pahar.

- Daca imi mai iau una, imi fac teren de golf!





Un timid intra intr-un bar si vede o femeie frumoasa. Cam dupa o ora,

facandu-si in sfarsit curaj, se duce la ea si o intreaba sfios:

- Hm,te deranjeaza daca stam de vorba?

Ea ii raspunde tipand cat o tin plamanii:

- Nu, nu ma culc cu tine!

Toti cei din bar au izbucnit in ras. Barbatul se intoarce la masa sa,

plin de indignare. Dupa cateva minute, femeia se duce la el si se

scuza. Zimbind ii spune:

- Imi cer scuze ca te-am pus intr-o astfel de situatie. Vezi, am

terminat psihologia si studiez comportamentul oamenilor in situatii

jenante. Atunci barbatul se rasti la ea cat putu de tare:

- Cat? 200 de dolari?



Un tip mai pe seara face autostopul. Il vede pe unul cu o caruta venind

pe sosea si il intreaba:

- No bade departe-i Clujul?

- Da` apoi nu-i departe!

Urca tipul in caruta adoarme si mai spre dimineata se scoala si

intreaba:

- Bade da unde-i Clujul?

- No acu-i departe!





Un bulldog merge pe strada si, deodata, ajunge în dreptul unui gard pe

care scrie: "Câine rau!"

Suna el la poarta si îi raspunde un câine mititel.

- Ma-ta-i acasa?

- Nu.

- Tactu-i acasa?

- Nu!

- Atunci cine-i câinele rau?

- Eu, ca nu pap tot din farfurie....



--------------

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .