[ FOTO ] CE MAI IMBRACAM , LA MODA SA FIE !






Se plictiseau leul si leoaica intr-o dupa-amiaza de vara.
Asadar convoaca ei toate animalele, iar leul le spune:
- Care sare in prapastia cea mai adanca din padure, poate s-o " rezolve " pe leoaica.
Se uita animalele la leoaica: "hmmmm, buna bucata", se uita pe urma la prapastie si se infioara... "brrrr ce adanca este" isi spun ele. La urma, leul, vazand ca astia se tot codesc, se plictiseste si spune:
- Eu ma duc cu leoaica jos, sa vedem cine apare primul...
Zis si facut. Dupa un timp, apare un mic punct maro pe cer, care se face din ce in ce mai mare si buf! Ursul se face placinta la picioarele lor. Se ridica, isi indreapta oasele, isi scutura blana de praf si pe urma da sa plece. Leul il opreste, spunandu-i:
- Unde pleci? Ti-am promis ca-ti dau leoaica s-o " rezolvi " !
- Da, bine, dar prima data ma duc sa-l " rezolv " pe ala care m-a impins...
-------------------------
Doi tipi isi ciocnesc din greseala carucioarele intr-un supermarket. Primul tip ii spune celuilalt
- Vai, imi cer mii de scuze, ma uitam dupa nevasta-mea!
Al doilea tip:
-Sincer, si eu dupa a mea! Chiar incep sa ma ingrijorez, ca nu inteleg pe unde o fi!
- Pai, cum arata sotia dvs.? Poate mergem sa le cautam impreuna!
- Pai, cum sa fie? Inalta, super craci, tate mari, cur beton, fata de bagaboanta, buze de Marinela Nitu... etc. Dar a dvs.?
- Nu conteaza, hai s-o cautam pe a ta!
--------------------------

Un batrân de 75 de ani, merge la spital sa faca o analiza a spermei. Doctorul îi da un borcan si-i spune:

- Ia borcanul asta si vino cu analiza mâine! A doua zi, batrânul apare, cu borcanul la fel de curat si gol ca ziua trecuta.
Doctorul întreaba ce s-a întâmplat, iar batrânul explica:
- Stiti, doctore, uite ce-am patit: Prima data am încercat cu dreapta, apoi cu stânga si nimic. Apoi am chemat-o pe nevasta-mea.
A încercat si ea si cu mâna dreapta, si cu mâna stânga, apoi cu gura: prima data cu proteza, apoi fara proteza si tot nimic. Apoi am chemat-o pe vecina de alaturi: a încercat si ea si cu amândoua mâinile si cu gura si tot fara rezultat. Doctorul era socat:

- Ai chemat-o pe vecina....?? ??, iar batrânul raspunde:

- Da si oricât ne-am chinuit, n-am reusit sa deschidem borcanul !

---------------------------------


Cu 15 minute inainte de executie:
-Cuplul Ceausescu a fost gasit vinovat si prin urmare va fi executat! Totusi pentru ca suntem un popor crestin iar azi e Craciunul, va vom indeplini 3 dorinte inainte de executie!
-Scornicestiul sa devina capitala Romaniei. F.C. Olt sa devina campioana Romaniei. Sa ne ingropati la Ierusalim.
Judecatorul delibereaza cateva minute, iar apoi ii anunta:
-Scornicestiul e oras frumos, in cativa ani de truda, vom face din el o metropola si bineinteles capitala Romaniei. F.C. Olt e echipa buna. Vom aduce la ea cativa jucatori buni si intr-un an va deveni campioana nationala. Dar la Ierusalim nici in ruptul capului nu va ingropam, caci a mai fost unul ingropat acolo si a inviat!
-----------------------------
TEXT : INTERNET
FOTO : ELENA CALIN

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .