[ VIDEO ] BUSTENI - PIETRE PARANORMALE ? Sau doar o intamplare stranie ?


Dorim a pleca dupa 28 , luna in curs la Busteni , in vacanta ...
Am cautat trasee , dupa ce am gasit o cazare acceptabila , poate chiar perfecta , odata ce pe accepta si cu ALMA , caniche-ul nostru ....
Am impartasit idee si unor cunoscuti , iar Adriana , mi-a transmis ceva , despre niste pietre ciudate din Busteni ... Curios din fire , am periat zona - vorba vine - si am ajuns , ajutat si de Adriana , la emisiunea in care se spune despre aceste pietre ...
Nu fac reclama la un post anume , chiar daca ii sunt loial , nici moderatorului emisiunii , pentru ca nu prea rezist la TV la ora la care se difuzeaza emisiunea ...
Insa , am gandit ca este necesar a o adauga aici , dupa ce am urmarit -o ...
*****
Mai departe ma abtin , deoarece poti urmari si tu mai departe ...
La fata locului , voi vedea ce patesc ... , daca voi gasi piatra !
Pana una-alta , voi reveni cu date despre Busteni si ceea ce dorim a face pe acolo ...

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .