REGULILE SOCRILOR !

Regulile tatălui ei
Regula nr. 1: Dacă vii cu maşina în faţa casei şi claxonezi, ar fi bine să aduci cu tine ceva... orice. Că de aici, sigur nu vei pleca cu nimic.
> Regula nr. 2: Nu o atingi pe fiică-mea în prezenţa mea. Poţi să te uiţi fugitiv, atâta timp cât nu ţi se blochează ochii la nimic mai jos de gât. Dacă nu-ţi poţi păstra ochii şi mâinile departe de trupul fiicei mele, ţi le voi îndepărta eu.
> Regula nr. 3: Îmi dau seama că este considerat cool pentru băieţii de vârsta ta să-şi poarte pantalonii largi încât pică de pe ei. Te rog să n-o iei ca pe o insultă, dar tu şi prietenii tăi sunteţi cam idioţi. Totuşi, vreau să fiu deschis în legătură cu acest subiect, aşa că-ţi propun un compromis: poţi veni în faţa uşii cu lenjeria intimă la vedere şi cu pantalonii având 10 numere mai mari, nu voi obiecta. Totuşi, pentru a mă asigura că hainele nu cad de pe tine, îţi voi lega pantalonii cu un cablu electric în jurul taliei.
> Regula nr. 4: Sunt sigur că ai auzit că în ziua de azi, sexul fără protecţie te poate ucide. Lasă-mă să intru mai în detalii şi să-ţi spun că şi sexul cu protecţie poate ucide. În cazul de faţă, dacă vine vorba de sex, eu sunt protecţia.
> Regula nr. 5: Este de înţeles că pentru a ne cunoaşte mai bine, de obicei se discută despre sport, politică şi alte subiecte ale zilei. Te rog să n-o faci. Singura informaţie de care am nevoie de la tine este o indicaţie cu privire la ora de întoarcere, iar singurul cuvânt de care am nevoie este devreme.
> Regula nr. 6: Nu am îndoieli că eşti, probabil, un băiat cunoscut, cu multe alte oportunităţi de a ieşi cu alte fete. Este OK din partea mea dacă este în ordine şi cu fiica mea. În altă ordine de idei, odată ce ieşi cu mica mea fiică, vei continua să te întâlneşti doar cu ea până se satură de tine. Dacă o faci să plângă, te voi face şi eu să plângi.
> Regula nr. 7: Cât timp stai pe hol şi o aştepti pe fiica mea să coboare, chiar dacă trece mai mult de o oră, să nu te prind căscând sau făcând gesturi nervoase. Dacă vrei să ajungi la timp la film, ar trebui să te laşi de întâlniri. Fiica mea are nevoie de timp pentru a se machia, un proces ce poate dura mai mult decât vopsirea unui pod. În loc să stai acolo degeaba, de ce nu încerci să faci ceva util, cum ar fi să-mi schimbi uleiul la maşină?
> Regula nr. 8: Să nu mă minţi! S-ar putea să par a fi un părinte chel, terminat de viaţă, obosit şi cu capul în nori, dar când e vorba de fiica mea, eu sunt atotştiutorul, zeu fără milă al întregului univers. Dacă te întreb unde mergi şi cu cine, ai o singură şansă de a-mi spune adevărul, tot adevărul şi numai adevărul. Am o puşcă, o lopată şi trei hectare în spatele casei. Nu te juca cu mine!

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .