PACALITI la supermarket: Cumparam scump ce nu avem nevoie

Fiecare colt al supermarketului la care mergeti in mod regulat, de la parcare pana la casa unde platiti, este creat pentru a face clientii sa cumpere mai mult decat au nevoie.


Iata cum cadem in capcana supermarketurilor fara sa ne dam seama, potrivit Business Insider.

Totul incepe de la carucior. Inventat in 1938, inventia caruciorului de cumparaturi a avut la baza ideea de a-i face pe clienti sa cumpere mai mult si mai usor.

In cele mai multe supermarketuri, la intrare se regaseste sectorul cu produse proapete de patiserie sau cel floral.

Clientul face primul contact cu aceste departamente, atunci cand cosul este gol, iar entuziasmul este maxim.

Mirosul placut activeaza glandele salivare si declanseaza cumparaturile impulsive.

Produsele lactate sunt asezate cat mai in spate, pentru a-i obliga pe clienti sa treaca prin intregul magazin, pana sa ajunga la acestea.

Din cauza ca oamenii se uita mai mult in partea dreapta, conditionati si de faptul ca multi dintre ei sunt soferi si sunt obisnuiti sa mearga pe partea dreapta a drumului, cele mai cumparate produse sunt asezate pe aceasta parte a raionului.

Cand sefii supermarketului vor neaparat sa vanda un produs, vor plasa respectivul produs la nivelul privirii clientilor.

Este cazul celor mai scumpe cereale. Cerealele dulci sunt plasate in partea de jos a raionului, la nivelul privirii celor mici.

Marimea supermarketului este foarte importanta.

In magazinele aglomerate, oamenii petrec mai putin timp facand cumparaturi si sunt mai putin supusi tentatiei de a cumpara impulisv. Sunt mai putin sociabili si mai agitati.

Culorile calde atrag clientii. Culorile reci incurajeaza contemplarea.

Cele mai multe super magazine au exterior de caramida si interiorul alb sau albastru.

Pana si muzica afecteaza felul in care ne facem cumparaturile.

Muzica lenta ii calmeaza pe clienti si ii face sa petreaca mai mult timp in magazin.

Muzica zgomotoasa ii alunga, iar cea clasica le deschide apetitul catre produse mai scumpe.

Una dintre cele mai profitabile zone este raionul de dulciuri de langa casa.

Sursa: Bloombiz

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .