ZAMBETE SI HOHOTE ...






Era tarziu, dupa miezul noptii. Un tip si o tipa erau foarte ocupati unul cu celalalt in apartamentul ei, situat la etajul 1 al unei cladiri. La un momentdat se aud pasi pe scara.
- E sotul meu, spune tipa speriata, fugi repede pe balcon si sari in gradina, sa nu te gasesca aici!
Zis si facut. Dezbracat cum era, tipul iese pe balcon si sare in gradina si apoi incepe sa astepte, in speranta ca tipa ii va arunca si hainele, ca sa se duca si el acasa. Dar nu se intampla nimic. Era dupa ora 3 noaptea, era frig si tocmai incepuse sa ploua. Tipul era inghetat si disperat. Tot asteptand si asteptand, incep sa mijeasca zorile si la un moment dat vede pe strada un grup de oameni care faceau jogging. Ce se gandeste el: „Ia sa ma iau si eu dupa ei si sa alerg, ca astfel ma mai incalzesc si poate chiar reusesc sa o zbughesc acasa la mine".
Alearga el ce alearga, pana cand unul din grupul de jogging se uita la el si il intreaba:
- Nu va suparati domnule, Dvs. intotdeauna faceti jogging asa, in pielea goala?
- Da! zice tipul, asta la mine e o regula; eu nu alerg decat in pielea goala.
- Da? se mira primul. Si intotdeauna alergati asa, cu prezervativul pus?
- A nu, zice tipul, asta numai cand ploua!
------------------------------------------------
Un american isi cumpara teren langa casa unui roman si isi construieste o vila. In curtea romanului, langa gard si cu crengile crescute mai mult in curtea americanului, era un nuc. Cand a venit vremea sa rodeasca, acesta a facut o singura nuca, chiar deasupra curtii americanului.
- Cred ca e corect sa-mi dai mie nuca. Tu nu ai nuc!
- Sorry. Cade la mine pe teritoriu!
- Uite ce facem. Iti dau eu un sut si apoi imi dai si tu unul! Ala care rezista mai mult ... castiga nuca! Da?
- Ok!
Isi ia romanul avant si ii trage un picior americanului, fix intre picioare!
- Auuch! Oh my God! ... Ohhhhh!! ..Ok e randul meu ..!
- Lasa! Tine tu nuca!
------------------------------------
Un barbat se duce la restaurant si comanda pui cu cartofi. Dupa ce primeste comanda, acesta o analizeaza atent si il striga pe chelner:
- Chelner, puiul pe care tocmai mi l-ai adus nu este bine prajit.
- Si cum ati inteles asta, domnule? Nici nu l-ati incercat inca.
- Imi mananca toti cartofii!
----------------------------------
- Parinte, am pacatuit... Am fost la o petrecere, unde am intalnit o tanara, insa o voce imi zicea: "Fa-o! Uite cum arata!", dar o alta voce imi zicea: "Ai copii si nevasta acasa... n-o face!".
- Si ce-ai facut, fiule?
- Pai n-am facut-o, dar am pacatuit cu gandul...
- Fiule, trebuie sa te duci acasa si timp de o saptamana sa bei cate trei galeti de apa pe zi.
- De ce trei galeti, parinte?
- Pentru ca asa bea un bou!

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .