RAS , ZAMBET , HAZ ...



Saddam Husein il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
Saddam: Domnule presedinte, doresc sa imi exprim condoleantele pentru tragedia suferita... atat de multi oameni... niste cladiri atat de frumoase... Doresc sa va asigur ca nu avem nici o legatura cu ce s-a intamplat. Nu am fost noi...
Bush: Care cladiri? Care oameni? Despre ce vorbesti?
Saddam: Pai cat e ceasul acum in America?
Bush: E 8 dimineata!
Saddam: Ooooops! Scuze, revin intr-o ora...

-------------------



-------------------------

O femeie (care conducea foarte repede) este oprita de un politist, in trafic intens.
Politistul: Buna ziua.
Femeia: Buna ziua. S-a intamplat ceva?
P: Ati depasit limita de viteza. Permisul dumneavoastra, va rog!
F: Vi l-as da, numai ca nu am asa ceva!
P: Nu aveti?!?
F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de ebrietate...
P: (putin suspicios): Aha...Am inteles... Imi aratati va rog actele masinii, atunci?
F: Nu pot.
P (din ce in ce mai suspicios): De ce?
F: Pai, vedeti dumneavoastra, eu am furat aceasta masina...
P (foarte uimit): Ce-ati facut?!?
F: Am furat masina si am ucis proprietarul!
P (oripilat): Poftim?!?!?!
F: Daca nu ma credeti, cadavrul este in portbagaj... Vreti sa il vedeti?
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere ajutoare prin radio. In 5 minute sosesc la fata locului alte 5 masini de politie. Un ofiter superior se apropie de masina femeii cu pistolul pregatit.
Politistul 2: Doamna, va rog sa iesiti din masina!
Femeia iese din automobil.
F: S-a intamplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si ca ati ucis proprietarul.
F (foarte surprinsa): Poftim?!? Am furat masina?!? Am ucis proprietarul?!?
P2: Da! Va rog sa deschideti portbagajul!
Femeia deschide portbagajul, care este gol...
P2: Masina este a dvs., doamna?
F: Da, cum sa nu fie a mea! Poftiti actele ei!
Primul politist ramane perplex...
P2: Unul dintre colegii mei sustine ca nu aveti permis...
Femeia cauta in poseta, scoate un port-document si-l intinde politistului. Acesta il deschide si gaseste permisul, care este in regula. Tipul deja nu mai stie ce sa creada...
P2: Multumesc, doamna... Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti permis, ca ati furat masina si ca ati ucis proprietarul!...
F: Sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu viteza!!!
Morala: Nu va puneti cu femeile!!! ...
-----------------------

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .