[ VIDEO ] CU TINE !!!!


Cu tine viaţa mea se luminează,
Cu tine hotărăsc a obosi,
Cu tine urc astenic spre amiază
Şi mă sfârşesc în fiecare zi.

Cu tine e-mpăcare şi e luptă,
Cu tine este tot şi e nimic,
Cu tine-mi înfloreşte lancea ruptă,
Cu tine sunt şi mare, sunt şi mic.

Cu tine totu-i parcă unt pe pâine,
Cu tine bradu-i brad, şi nu sicriu,
Cu tine astăzi mi se face mâine.
Cu tine mor pentru a fi mai viu.

Cu tine poezia mea există,
Cu tine chem zăpezi şi-alung zăpezi,
Cu tine nici tristeţea nu e tristă,
Cu tine eu te văd când nu mă vezi.

Cu tine sunt nedrept şi sunt dreptate,
Cu tine sunt gelos şi sunt gheţar,
Cu tine-ncep şi se termină toate,
Cu tine într-un schit apar - dispar.

Cu tine e lumină şi-ntuneric,
Cu tine zac să mă-nsănătoşesc,
Cu tine cubul redevine sferic,
Cu tine ce-i drăcesc e îngeresc.

Cu tine e mai rău şi e mai bine,
Cu tine reîncepe viaţa mea,
Cu tine e mai greu ca fără tine,
Dar fără tine nu s-ar mai putea.

din cartea Manifest pentru mileniul trei, vol. 2, 1986
Adrian Păunescu
---------------------------

-----------------------------

si cateva versuri adaugate de mine
:

"Cu tine este Dumenzeu
Cu tine e chimie
Cu tine este acel ceva
Cu tine e ceva secret
Cu tine e ceva anume
..........................................
Cu tine sunt si sfant sunt si om
Cu tine are gust mancarea
Cu tine imi place a vorbii
Cu tine timpul se dilata-n tina
Cu vreau eu sa traiesc
Cu tine visul se materializeaza
Cu tine tot cei imposibil devine lumesc
Cu tine zambetul apare
Cu tine lacrima in perla se transforma
Cu tine cred, in tine cred
Cu tine-n gand adorm mereu
Cu tine totul se transforma
Cu tine ma schimb in fiecare clipa
Cu tine invat a fi la fel si altfel
Cu tine gandul ne uneste
Cu tine frumosul infloreste
Cu tine este motivatie
Cu tine totul este .....
Cu tine chibzuinta e exemplu
Cu tine adevarul se intareste
Cu tine ce e bine ramane
Cu tine raul nu mai este
Cu tine muzica-si atinge telul
Cu tine lucruri importante-s prioritate
Cu tine viata se simplifica
Cu tine armonia se aude
.................................................
Cu tine lumea mea se aschimba
Cu tine te-as fericii numai pe tine
Cu tine m-as lupta in viata pentru bine
Cu tine as construi ceva frumos
Cu tine as murii si m-as renaste in fiecare zi
...................................................................................."

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .