"In vremuri noi, aceleasi probleme"



Va trebui sa fac totul... de la golit apartamentul si varuit... pana la mobilat si utilat... inclusiv bucataria.

E adevarat ca am niste farfurii si vase... unele de la stra stra bunici ...

Mai am "mostenire" niste articole din tabla: farfurii, linguri, cutite, oale, unele fara smalt sau deja ruginite de timp.

Dar viitorul e altfel:

In ziua de azi, mai ales cand ai putini bani... si vrei sa faci si sa ai lucruri de calitate in casa...
TREBUIE SA TE GANDESTI DE 2 ORI inainte sa cumperi ceva.

Initiativa celor de la REAL - „Cutite fara egal” de la Thomas Rosenthal
mi se pare o idee binevenita...

si va spun de ce:

- pai nu le am, deci trebuie sa le achizitionez - oricum cumpar de la REAL si le pot lua pe punctele bonus

- cumpar doar ce am nevoie: cutit de paine, cutit de friptura, cutit universal... si mai cateva modele; cumpar ce am nevoie in sensul ca nu fac colectie de cutite... cum am in casa la parinti (toate formele cu dimensiunile si stau aproape nefolosite in sertar)

- am garantia calitatii, punct

Asadar... sunt multe familii tinere care acum incep sa isi "mobileze" bucataria... si de ce nu...
chiar cu produse din gama Thomas Rosenthal
























In ziua de azi totul e un brand, e diferenta, lumea cumpara ce e diferit...
iei ceva ce e la oferta, ceva... din timpurile noastre.

-----------------------------------------------------------
Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2010 organizat de Pcnews.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,

Am si eu o mare problema legata de cutitele acestea. Unul dintre ele a ruginit in cel mai groaznic mod
Cel Santoku, preferatul meu. :(

Sper sa imi dea banii inapoi, ca am luat trei cutite diferite si am dat 120 de lei pe langa punctele bonus. E ruginit pe ambele parti de parca il am de 20 de ani si nu l-as fi folosit! De la Real mi s-a raspuns cam urat si doar ca o sa mi-l schimbe. Sper sa nu ajung la OPC.

Atentie, va rog, pe ce dati banii!!!

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .