DOI BATRANI - pilda

Era o dimineata aglomerata la cabinet cand,  in jurul orei 08:30, intra un domn
batran
cu un deget bandajat. Imi spune imediat ca este foarte grabit caci are o
intalnire fixata
pentru ora 09:00. L-am invitat sa se aseze stiind ca avea sa mai treaca cel putin o
jumatate de ora pana sa apara medicul.
Il observ cu cata nerabdare isi priveste ceasul la fiecare minut care trece.
Intre timp ma gandesc ca n-ar fi rau sa-i desfac bandajul si sa vad despre
ce este vorba. Rana nu pare a fi asa de grava… in asteptarea medicului,
ma decid sa-i dezinfectez rana si ma lansez intr-o mica conversatie.
Il intreb cat de urgenta este intalnirea pe care o are si daca nu prefera
sa astepte sosirea medicului pentru tratarea ranii. Imi raspunde ca
trebuie sa mearga neaparat la casa de batrani, asa cum face de ani buni,
ca sa ia micul dejun cu sotia.
Politicoasa, il intreb de sanatatea sotiei. Senin, batranul domn imi povesteste
ca sotia, bolnava de Alzheimer, sta la casa de batrani de mai bine de 7 ani.
Gandindu-ma ca intr-un moment de luciditate sotia putea fi agitata de intarzierea
lui,
ma grabesc sa-i tratez rana dar batranul imi explica ca ea nu-si mai aduce aminte
de 5 ani cine este el...

Si-atunci il intreb mirata:
“Si dvs. va duceti zilnic ca sa luati micul dejun impreuna?“.
Cu un suras dulce si o mangaiere pe mana, imi raspunde:
“E-adevarat ca ea nu mai stie cine sunt eu, dar eu stiu bine cine este ea“.
Am ramas fara cuvinte si un fior m-a strabatut in timp ce ma uitam la
batranul
care se indeparta cu pasi grabiti. Mi-am inghitit lacrimile spunandu-mi in sinea mea:
“Asta este dragostea, asta este ceea ce imi doresc de la viata!...

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .