BANCURI TARI ! - 5

Un tip intra intr-un bar si cere un whisky.
- Cat face?
Tipul de la bar:
1 cent.
Omul ii spune:
- Nu se poate
- Ba da!
- Bine, dara daca as lua o sticla? 100 de centi, nu?
- Nu.Tot un cent.
- Nu se poate…
- Ba da…
- Bine.Si daca as lua un bax? 100$ nu?
- Nu.Tot un cent.
- Domne’! N-am mai vazut patron ca dumneata…
- Eu nu sunt patronul.Sunt un prieten
- Si patronul unde e?
- Sus.O f*te pe nevasta-mea…
- Si tu ce faci aici?
- Eu ii f*t baru’!


Cât ai luat la bac?
- 3,72...
- Tocilarule !!!

- Ai luat bac-ul?
- Da.
- Cu cât?
- Cu 2000 de euro...

Directorul îl cheamă pe Gigel la el în
> birou şi îi spune:
> - Gigele, am o veste proastă şi una bună:
> Cea proastă e ca ai picat BAC-ul...
> - Şi cea bună?
> - Cea bună este că ai ieşit şef de promoţie!

Mama soacră, cât stai pe la noi?
- Cât sunt primită cu drag, fiule…
- Ce păcat! Nici măcar la o cafea nu stai?


Cum de ai căzut la BAC?
> - Încă nu ştiu, sunt în stare şoc.
> - Nu ai fost pregătit?
> - Ba da. Dar aveau camere.

Doi studenţi:
> -Din ce trăieşti?
> -Scriu.
> -Ce anume scrii?
> -Acasă, să-mi trimită bani!

Am trecut azi pe lângă o fată SUPER!...
> Era atât de frumoasă încât am şi uitat să
> mă uit la sânii ei ...


- Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă
> ca şi Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni
> la ora 24:00 şi nu că vei veni cu un
> singur pantof şi fără rochie!

Un preot avea in gospodaria lui 10 gaini si un cocos. De fiecare data cocosul fugea de acasa. Vazand ca se intampla asta zilnic, a intrebat duminica in biserica:
- Oameni buni, are cineva vreun cocos?
Toti barbatii se ridicara in picioare.
- Nuu, nu asta am vrut sa spun. Intrebam daca a vazut cineva vreun cocos.
Se asezara barbatii si se ridicara femeile.
- Ati inteles cu totii gresit. Am vrut sa zic daca a vazut cineva cocosul meu.
Si toate maicutele se ridicara in picioare.



La concursul de biliard: Stimabile domn,
> nu avem nici un dubiu în privinţa potenţei
> dumneavoastră, dar vă rugam ca următoarea
> partidă s-o jucaţi cu tacul!


ATENŢIE!
> Angajaţii care vin la muncă un pic mai
> târziu sunt rugaţi să meargă pe partea
> dreaptă a coridorului, ca să nu se
> ciocnească cu angajaţii care pleacă mai
> devreme!***


- Alo!… Buna iubita, ce faci?
> - Rau iubitule, acasa, mi-e rau. Tu?
> - La intrarea in club, chiar in spatele tau !!!


‎-Domnisoara, eu stiu, dumneavoastra
> demult asteptati un print pe cal...
> -Da. Si?
> -Pai, eu am venit.
> -Ok. Si unde-i printul?


La fetele africane visele
> romantice sunt un pic altfel:
> ele sunt in asteptarea unui
> print alb pe cal.


I: De ce latra cainii la rotile masinilor?
R: Pai tu ce ai face daca ti s-ar invarti capacul de la WC?


- Cum se numesc oamenii care stau la coada?
- Oameni de rand...

Romania este tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta.




Cercetarile arata ca nouazeci la suta din barbati nu stiu cum sa
foloseasca un prezervativ.
Acesti barbati se numesc ... tati.



Inseamna ca ai imbatranit atunci cand :
- tot ce mai functioneaza, doare
- ceea ce nu doare, nu functioneaza.


Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot
prezice cati oameni vor muri anul viitor. Pe de alta parte, insa,
sicilienii pot sa precizeze si cateva nume...

Profesoara vorbi mult despre scopul vietii si rolul omului in societate.
Apoi intreba:
- Copii, ce ati dori sa auziti in timpul inmormantarii voastre?
Vasile:
- As dori ca oamenii sa spuna ca am fost un medic extraordinar, ca am
salvat viata multor oameni…
Maria:
- Dar eu as dori ca toti sa spuna ca am fost o sotie buna, o mama si o
bunica, sa ma iubeasca toti.
- Dar tu, Ioane, ce ai dori sa auzi?
- “Priviti! Se misca, se misca!!!”


Se face un sondaj internat,ional de opinie pentru a se afla cine sunt cei
mai
buni din lume pentru a pa(stra secretul de serviciu.


O americanca( este prima care īs,i spune pa(rerea: - Sot,ul meu s,tie unde
lucrez, dar nu s,tie cu ce ma( ocup. Iar eu nu s,tiu nici unde lucreaza( s,i
nici
cu ce se ocupa. Eu nu duc acasa( hārtii de la serviciu s,i nici el nu aduce
acasa( hārtii de la serviciu.


Japonezul ui spune: - Eu s,i sot,ia mea lucra(m īn acelas,i birou, dar eu nu
s,tiu cu ce se ocupa( s,i nici ea nu s,tie cu ce ma( ocup.


Īn sfārs,it vine s,i rāndul romānului:
- Eu lucrez singur īn birou. Nu stiu cu ce ma ocup. Dar nici nu ma intereseaza!

La facultatea de filozofie, un elev îl întreabă pe profesor:
-Domnule profesor, de ce se numeşte inima aşa, daca ea e o pompă?
-Păi măi băiatule, tu crezi că prietenei tale i-ar plăcea să-i spui că o iubeşti din toată pompa!?



Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .