ZAMBETE , ZAMBETE !


Medicul sef al serviciului de cardiologie intra in goana la morga strigand:
- Scoate-l repede pe nr.3 din sertar!
Nu pulsul lui s-a oprit, ci ceasul meu!..))

Sotia: Iubitule... Ce faci?
Sotul: Nimic.
Sotia: Nimic?..
Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie.
Sotul: Cautam data expirarii!


Un tigan si un roman isi fac case una langa alta.
isi cumpara exact aceleasi materiale, mobila, etc
si au facut casele identice. peste un timp stau ei de vorba. romanul:
- eu daca vand casa asta probabil o sa primesc 5 milioane de euro pe ea.
Tiganul: - a, pai daca e asa, eu primesc 7 milioane de euro pe ea.
- pai cum sa primesti tu 7 milioane pe ea
daca a mea este identica si valoreaza 5 milioane?
- pai da, dar eu nu am vecini tigani!


Un punk-er urca intr-un autobuz.
Parul sau era facut spice, colorat verde, rosu, albastru si portocaliu.
Hainele ii erau o amestecatura de carpe si piele, picioarele ii erau goale
si corpul ii era plin de cercei. Se asaza pe singurul loc liber,
exact in fata unui batran, care se tot holba la el.
- Ce te tot holbezi, mosule?
Ce, tu n-ai facut nimic aiurea cand erai tanar?
Batranul: - Ba da. Odata, cand eram in Marina, m-am imbatat in Singapore
si am facut sex cu un papagal...
Ma gandeam ca esti fiul meu...


Un urs batran il invata pe unul tanar:
- Omul trebuie atacat in asa fel incat sa aiba timp sa te vada si sa reactioneze.
- De ce?
- Sunt mai gustosi dupa aceea, nu mai au rahat in ei.

Sotul vine beat crita acasa, intra in dormitor si incepe sa se dezbrace,
cand deodata isi vede imaginea in oglinda.
- Ce cauta acest barbat gol in dormitorul nostru?,
rasteste el. Pleaca de aici pana nu te pocnesc!
Zicand asta trase un pumn zdravan in oglinda, facand-o tandari.
- Scuzati-ma, domnule. Trebuia sa va scoateti si dumneavoastra ochelarii...


Care-i asemanarea intre un ninja si un EMO?:
amandoi se dau cu carbuni la ochi!!
Care-i deosebirea intre ei?
: ninja cand se enerveaza ii taie pe altii, EMO cand se enerveaza se taie pe el !!


Intr-un sat pe la vreo 4 dimineata un o bat vai de capul lui se intalneste cu 2 tineri
care veneau de la discoteca.
Omul ii intreaba: Mai baieti nu stiti unde sede paduraru?
baietiia nu dumneata esti paduraru?
El:Ma io nu v-am intrebat cine is io...v-am intrebat unde sede paduraru)


*Un rocker ajunge dimineata acasa beat mort si da peste mama sa in bucatarie.
− Mamaaaaaaaaa! Mi-e raaaaaauuuuu....
− Ce sa-ti dau dragul mamii ca sa-ti treaca?
− Pune-mi o manea, sa vars!


Autobuzul pleaca din statie, iar dupa el alearga o doamna strigand :
- Oameni buni, opriti va rog autobuzul ca intarzii la lucru !
Pasagerii il roaga pe sofer sa opreasca.
Doamna se urca si spune bucuroasa :
- Am reusit … acu'...Biletele la control !!!!

Doi impatimiti pescari au plecat pe lac cu echipamentul complet, care costase o avere. In prima zi, ghinion. A doua zi, la fel. Abia in ultima zi unul dintre ei reuseste sa prinda un singur peste. In drum spre casa, abatut, unul dintre ei spune:
- Iti dai seama ca am prins un peste care ne-a costat 500 de dolari?.
- Dumnezeule!, zice celalalt, bine ca nu am prins mai multi!


Doi manelisti la un botez :
-Ba , mi-am luat masina.
-Da care ?
-Audi Chiu7
-Haoleu !
Shukar ! si ce numar are ?
-Fara Numar !




Scrisoare catre postul de televiziune:
"Va rog terminati o data cu stirile difuzate pe banda din josul ecranului! Soacra-mea crede ca e karaoke si canta tot buletinul de stiri!"

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .