O scrisoare găsită


Dragă Traiane,
Iți scriu aceste rânduri cu speranța că scrisoarea mea va fi selectată din teancul de scrisori de la nenumărații tăi fani care trăiesc bine. M-am gândit sa ți-o aduc personal, dar din păcate nu stiu unde ești. Domnii de la Cotroceni spun ca nu ești acolo…
În fine, când am început sa scriu aceste rânduri, aveam atâtea întrebari să iți adresez, atâtea nelămuriri ce numai tu le poți clarifica, despre doctrină, despre economie, despre rapiță, despre infertilitate, despre noroc, despre Elena – ea ce mai face? Este bine? Sper că nu mai are probleme cu somnul – care este singura capabilă să facă față acestei indatorări grave a tării…dar…apoi mi-am dat seama că în final, când va fi momentul oportun, ne vei răspunde singur, doar nu are rost să stârnim panică fără rost. Totuși, aștept cu nerăbdare ziua aceea…
Aia mică ce mai face? Am auzit că a învățat să meargă și chiar să vorbească…în plen… cred că ești atât de mândru… noi să știi că suntem. În ea ne punem speranța viitorului acestei țări.
Te rog să ii spui Mariei să tea jute și ea la cumpărături. Doar esti operat…ce Dumnezeu. Ar trebui să se implice mai mult în treburile tării. Nu am mai vazut-o de la alegeri. Îmi este dor de ea. O pup dulce. :*
Ioanei să ii transmiți că și ea ar trebui să invețe de la Maria, să se implice activ în viața barbatului cu care își imparte fericirea. Astfel, să o rogi te rog frumos ca pună mai multă muzică folk pe MTV Romania. Cred că este necesar să avem o contrapondere si un promotor pentru Etno…stii tu…postul unde ai fost în campanie…
Când stau și mă gândesc prin câte am trecut noi, câte obstacole am depășit, câți comuniști am condamnat noi… ce vremuri…ce vremuri. Te-as mai ruga ceva. Dacă te intâlnești cu Boc, transmite-i te rog că nu ne deranjează mărirea taxelor, nu avem nimic împotriva tăierii salariilor, TVA-ul poate să il crescă, dar îl implorăm să nu se mai ridice pe vârfuri când mai face poze; noi îl iubim așa cum este el: “Esențele tari…”
Cu asta închei. Sper că ești ok, totul este în regulă, și că toți mint atunci când spun că tu fugi de probleme… NU ESTE ADEVARAT!!! Tu nu fugi de probleme, din simplul motiv că nu sunt probleme…nu?
Te pup dulce, si aștept să imi scrii.
Al tău pe veci,
Benito Mussolini.
PS: Scuze scrisul care poate nu este lizibil. Scriu cu cărbune și mai este și foarte cald aici. Te așteptăm cu drag. Salutări și de la Hitler.

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .