TEXTE INVITATII BOTEZ !

Pe digitalex.ro , am gasit unele texte pentru invitatii la botez foarte reusite...
Nu spun ca nu ai avea imaginatie pentru a te pune tu in locul celui mic si a concepe textul dorit...
Dar se mai bat unii cu pumnul in piept ca ei le-au realizat ! Si nici a spune ca este plagiat nu putem, odata ce ... cei mici gandesc la fel , nu ?
Deci , cateva idei , poate va inspira ...
****


Micuţă sunt şi vă pot spune,

Sunt nou venită-acum pe lume,

Nu pot vorbi că sunt prea mică,

Dar prin al meu tătic şi-a mea mămică

Ioan şi Laura

Eu vă invit pe dumneavoastră să veniţi la masa noastră

(20 ianuarie 2007, Restaurant Moldova - sala mare , ora 20:00)

Şi să petrecem împreună în cântec, joc şi voie bună,

De-o fi ca să vă mulţumesc, o fac când mare am să cresc.

Iar dacă veţi binevoi a mă susţine şi privi,

Cu cei care mă vor boteza, naşul meu şi naşa mea:

Oana şi Cristi Văcaru

Cu care vă aştept în prag

Să vă întâmpin cu mult drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Daţi-mi voie să mă prezint, sunt fiica familiei

Ramona şi Mircea Bercian

mă cheamă

Alana Ioana

Odată cu venirea mea pe lume vă spun “Bine v-am găsit”

şi vă invit să mă vedeţipe data de 6 mai 2006, la orele 16.

făcând baie în apa sfinţită de la

Biserica “Naşterea Maicii Domnului”din localitatea Berca,

unde mă vor ţine în braţe naşii mei

Florica şi Gheorghe Ţintă.

Pe dumneavoastră vă voi cunoaşte în aceeaşi zi,

la orele 18, când vă invit la petrecerea

care va avea loc la Club Terasa Berca (lângă Stadion).

Vă aştept cu drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Numele meu este:

Alesia-Maria

Odată cu venirea mea pe lume vă spun:“Bine v-am găsit!”

şi vă invit să fiţi alături de mine când voi primi

taina botezului la Mănăstirea Caşin,

pe data de 30.09.2006 la orele 10:30

unde mă vor ţine în braţe naşii mei:

Lucia şi Virgil Pojoca.

Pe dumneavoastră vă voi cunoaşte în aceeaşi zi,

la orele 14:00, când împreună cu părinţii mei:

Mihaela şi Lucian Postelnicu

vă invităm la petrecerea mea care va avea loc în Bucureşti,

la Club Select din Dorobanţi.

Vă aştept cu drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Distinsă şi frumoasă doamnă şi stimate domn,

Sunt bebe ...,

cel mai scump şi mai frumos,

cel mai dulce şi gustos,

cel mai mic şi armonios membru al familiei:

Anamaria şi Ion Dudău,

şi împreună cu simpaticii mei naşi:

Dana şi Victor Trăistaru

vă aşteptăm să participaţi la ceremonialul magic,

când voi primi taina botezului,

la Biserica Sf. Împăraţi Constantin şi Elena,

sâmbătă, 9.09.2006, ora 13.00.

Deşi cel mai probabil eu nu voi putea veni,

deoarece sunt alintat, mofturos şi somnoros,

părinţii mei dau o petrecere la

Restaurantul “La Pergola”

(în faţa Autogării Filaret)

începând cu ora 14.00 şi sunteţi poftiţi

să beţi un pahar de şampanie

în cinstea fericitului eveniment,

care este apariţia mea în viaţa lor.

Vă pup dulce şi vă doresc distracţie plăcută!

Alexandru

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Mă numesc

Alexandru Cristian,

Ochişorii mei au văzut lumina zilei

la data de 26 iulie 2006, ora 12:00.

Sunt foarte cuminte.

Mama şi tata:

Diana şi Claudiu Nucă

sunt complet topiţi de fericire,

prin binecuvântarea pe care mi-o dă Dumnezeu,

Împreună cu naşii mei:

Cristina şi Cristian Dumitra

Vă invităm în data de 30 septembrie 2006

la Biserica Sf. Nicolae

(lângă Catedrală), la ora 16:00.

Nemărginita mea bucurie va fi marcată

prin sărbătorirea evenimentului,

la Restaurantul “La Fontanella”,

începând cu ora 18:00.

Vă aştept cu drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Sunt bebe

Andreas,

şi vă invit

pe data de 04 martie 2006 să mă vedeţi

cum fac băiţă în apa sfinţită

de la Biserica Ghencea

din Bucureşti, la ora 1400.

Apoi la ... un biberon cu lapte eu,

un pahar cu şampanie voi,

... la o gustare voi,

un biberon cu lapte eu, apoi...

eu voi dormi, voi veţi dansa ... împreună cu

naşii mei Iuliana şi Adrian Alexandru

şi cu părinţii mei Adina şi Mihai Gruia

la Restaurantul Primăvara (Te Deum), B-dul 1 Mai, începând cu ora 1700

Vă aştept cu drag !

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Urmând cuvintele Mântuitorului:

„ De nu se va naşte cineva din apă şi din Duh,

nu va putea să intre în Împărăţia lui Dumnezeu”

părutu-ni-s-a nouă cuviincios ca micuţul Andrei Alexandru

născut în ziua întâi a lunii aprilie 2006, să fie renăscut prin Taina Sfântului Botez

în ziua a 28-a, a lunii mai, din anul 2006.

Toţi cei ce doresc să ni se alăture la acest fericit şi de Dumnezeu binecuvântat moment,

sunt invitaţi să ni se alăture la slujba ce va avea loc în jurul orei 17:00

în Biserica parohială Gogora din satul Palanca;

şi spre a înmiresma această Taină după datina strămoşească,

Părinţii: Pr. Valentin şi Ştefania Mitroi şi

Naşii: Andrei şi Mariana Dinu

au bucuria de a vă invita şi la petrecerea ce va urma la Restaurantul „Cool” ( sat Palanca).

Vă aşteptăm cu drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Mă numesc Bianca Ioana

şi împreună cu părinţii mei

Daniela şi Ion Ruşinaru

Vă invit pe data de 17 februarie 2007

să mă vedeţi cum fac băiţă în apa sfinţită

de la Biserica “Sfânta Vineri” - Pajura - Str. Băiculeşti 27,

(lângă Hotel Diplomat), la ora ........,

unde mă vor ţine în braţe naşii mei

Mădălina şi Gheorghe Bărbulescu

aa

Masa va avea loc la Restaurantul Piatra Albă,

Şos. Bucureşti - Târgovişte 23

începând cu ora ........

aa

Vă aştept!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

“ Într-o zi binecuvântată de Dumnezeu

- 2 decembrie 2006 -

îi invit pe toţi cei care vor să vadă un bebe

făcând băiţă şi primind botezul Domnului

la Biserica Sf. Spiridon la orele 15:00

şi apoi vă aştept cu chef de petrecere mare

la Restaurantul Golden Blitz la orele 18:00

unde părinţii mei: Adrian şi Andra Grigore

vă promit că o vom face lată!

Naşă va fi mătuşica mea dragă: Ina Poianski.

Vă aşteaptă pe toţi cu drag,

eu, bibelina Carina Elisa Grigore.”

---------------------------------------------------------------------------------------------------


O raza de soare a poposit în casa noastra

si cu multa dragoste îi uram bun venit lui

Iulian David

Va invitam la primul eveniment

din viata fiului nostru

care va avea loc la

Biserica Sf. Constantin si Elena ,

în data de 26 februarie 2006, ora 11 .

Cu mândrie împreuna cu dumneavoastra

noi

Angelica si Dragos Chirila

si nasii

Claudia si Mihai Oprisanescu

vom ciocni paharele la restaurantul Binar

incepand cu ora 13.

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Mă botează!

Duminică 8 octombrie 2006 ora 12:30

la Biserica Sfântul Mina

După care ... un biberon cu lapte eu,

o gustare voi,

iar un biberon cu lapte eu,

o şampanie voi,

apoi eu voi dormi iar voi veţi dansa

împreună cu naşii mei:

Carmen şi Viorel

şi părinţii mei:

Claudia şi Marius

la Restaurantul “La Garaje”

începând cu ora 14:00.

Vă pupă cu drag,

Maria Elena

---------------------------------------------------------------------------------------------------


O rază de soare a poposit în casa noastră

şi cu multă dragoste îi urăm bun venit lui

Bebe ŞERBAN

Ochişorii lui au văzut lumina zilei

la data de 13 aprilie 2006, ora 22:20.

Este cel mai scump şi mai frumos,

cel mai dulce şi gustos,

cel mai mic şi armonios membru

al familiei: Mădălina şi Cristian Cozma

şi împreună cu naşii săi:

Alina şi Gheorghiţă Smaranda

vă invită să luaţi parte la

petrecerea organizată în cinstea lui

în data de 14 iulie 2006

la Restaurantul Club M din Iaşi,

începând cu ora 19:00

Petrecere frumoasă!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Sâmbătă, 14 octombrie 2006, fiica noastră

Miruna Bogdana

Îşi face simţită venirea în lume,

prin binecuvântarea pe care I-o dă Dumnezeu

în Biserica Sf. Paraschiva, la ora 18:30.

Cu mândrie împreună cu dumneavoastră, noi

Mirela şi Bogdan Ionescu

alături de naşii Angela şi Romeo Bordei

vom ciocni paharele la Restaurantul Casa Elisabeta

începând cu ora 19:30.

Vă aşteptăm cu drag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Am venit pe lume să întregesc o familie.

Mă numesc ROXANA-DENISA

Acum că m-am prezentat vă spun " Bine v-am găsit!"

şi vreau să vă invit pe data de 29.07.2006, la orele 14:00

să vedeţi o mică sirenă cum face baie

în apa sfinţită de la Biserica "Sf. Fanurie "

apoi vă invit la orele 15:30 la un biberon cu lapte eu...

la un pahar cu şampanie voi...la o gustare voi,

la un biberon cu lapte eu...

Apoi... eu voi dormi şi voi veţi dansa împreună cu naşii mei:

Florina şi Ştefan Florescu

şi cu părinţii mei: Cristiana şi Robert Iordăchescu

la Restaurantul "Casa Universitarilor" (Sala Florentina)

Vă aştept cu drag la prima mea petrecere!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mai multe poti obtine si tu , scriind la : info@digitalex.ro


Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .