Proverbul lunei ... ?CIOCANITOAREA AR TREBUI SA PLECE!

Un pilot, un marinar si Badea Gheorghe stateau de vorba. Pilotul spune: - Eu, cand aterizez, imi sun nevasta si o avertizez ca am ajuns. Sa nu am probleme! Marinarul la fel: - Cand acosteaza nava, dau telefon acasa, sa nu am neplaceri! Badea Gheorghe tacea. Amandoi l-au intrebat mirati: - Cum, tu nu faci la fel, ca sa nu ai probleme? Badea Gheorghe el spune: - Nu, eu sun la usa si ma duc la geam! N-a scapat nici unul pana acum! -----------------------------------------


Intr-un castel medieval, ghidul ii conduce pe turisti pe niste scari intortocheate, coborand tot mai jos si mai jos. Undeva, la capatul scarilor, apare o usa pe care scrie "Camera de tortura". Intra cu totii: inauntru o multime de schelete, unele mai noi, altele mai vechi. Turistii intreaba: - Ale cui sunt ramasitele? Ghidul raspunde: - Legenda spune ca aici si-au gasit sfarsitul turistii care n-au dat bacsis ghidului. Dar asta este doar o legenda. ---------------------

Proverbul zilei!


"Cata vreme seful meu pretinde ca salariul meu este mare,

Pretind si eu ca am multe de facut".



DIN GÂNDIREA CHINEZĂ

Cel care, toata ziua e activ ca o albina, e puternic ca un taur, munceste precum un cal si seara se-ntoarce acasa rupt de oboseala precum un caine, ar trebui sa consulte un veterinar, caci este foarte probabil sa fie un bou !”


ARCA LUI NOE



CIOCANITOAREA AR TREBUI SA PLECE!



Tot ce trebuie sa ştiu despre viaţa am învaţat de la Arca lui Noe

Unu
: Nu pierde barca.
Doi
: Aminteşte-ţi ca toţi suntem în aceeaşi barca.
Trei
: Fa-ţi planuri în avans. Nu ploua când Noe şi-a construit arca.
Patru
: Fii pregatit. Când vei avea 600 de ani, e posibil ca cineva sa-ţi ceara sa faci ceva cu adevarat important.
Cinci
: Nu asculta criticile; mergi înainte cu treaba care trebuie fǎcutǎ.
Sase
: Construieşte-ţi viitorul pe premise înalte.
Sapte
: De dragul siguranţei, calatoreşte în pereche.
Opt
: Viteza nu e totdeauna un avantaj. Şerpii erau pe arca împreuna cu gheparzii.
Noua
: Când eşti stresat, pluteşte pe apa o perioada.
Zece
: Aminteşte-ţi, Arca a fost construita de amatori; Titanicul de profesionişti.

Da-o mai departe şi fa şi pe altcineva sa zâmbeasca.


Morala povestirii:
Nu va omorati muncind ! Oricum nu baga nimeni de seama!

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .