CE ESTE ''BUCLA '' ?

Pentru cei care nu cunosc conceptul de "buclă" va ofer aici

explicaţiile

clarificatoare pentru a înţelege ce se întâmplă atunci când se

spune despre un

program de calculator că "intră în buclă ("looping").

Directorul unei firme (tine minte: "Directorul") îi spune

secretarei:

- Vom pleca pentru o săptămână în străinătate la un congres şi

sper să

ne simţim

bine împreună. Fă toate pregătirile necesare pentru călătorie...

Secretara îşi sună soţul:

- Voi pleca cu şeful la un congres, în străinătate, pentru o

săptămână. Te rog,

dragul meu, ai grijă de tine în acest timp.

Soţul îşi sună amanta:

- Nevastă-mea pleacă în străinătate pentru o săptămână. Hai să ne

petrecem

săptămâna asta împreună, prinţesa mea...

Amanta, care este învăţătoare la o şcoală particulară, îşi anunţă

copiii:

- Pentru că săptămâna viitoare am de rezolvat o problemă, voi

lipsi de la

şcoală. Deci săptămâna viitoare nu veniţi la şcoală.

Unul dintre copii, pentru că îşi iubeşte foarte mult bunicul, fuge

la el şi îi

spune:

- Bunicule, săptămâna viitoare nu trebuie să merg la şcoală. Mi-ai

promis că

dacă vom avea timp liber vom merge la munte împreună.

Bunicul, (care este "Directorul" din debutul aceastei istorioare)

îşi iubeşte

foarte mult nepotul. Ca urmare o sună pe secretară şi îi spune:

- Nepotul meu m-a rugat să-mi petrec săptămâna viitoare cu el, aşa

încât nu vom

mai merge la congresul din străinătate. Te rog fă demersurile de

anulare a

călătoriei.

Secretara îşi sună soţul:

- Directorul şi-a anulat călătoria aşa încât vom rămâne împreună,

dragul meu...

Soţul îşi sună amanta:

- Nu ne mai putem petrece săptămâna viitoare împreună pentru că

soţia

mea nu mai

pleacă în călătorie.

Amanta îi anunţă pe copiii de la şcoală :

- Problema pe care o aveam s-a rezolvat aşa încât săptămâna

viitoare

toată lumea

vine la şcoală.

Copilul îi spune bunicului:

- Bunicule ("Directorul" care-a iscat toata tevatura), săptămâna

viitoare mergem

la şcoală aşa că, îmi pare rău dar nu mai pot să-ţi ţin companie.

Bunicul director îşi sună secretara :

- Nepotul meu tocmai m-a sunat să-mi spună că nu mai poate petrece

săptămâna

viitoare cu mine. Ca urmare continuă pregătirile pentru plecarea

la congres...

Acum ai înţeles ce înseamnă "bucla"?

---------

Sursa : EVA F. - SIGHISOARA


Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .