ZAMBETE NEVINOVATE !

Se-ntilneste armata romana, cu armata americana si cu armata ruseasca la malul marii, sa arate care-i mai puternic.
americanu zice: -John intra imediat in mare si imi aduci 3 rechini.
Intra John, se lupta si iese cu 3 rechini pe mal.
rusu: -Ivane intra in mare si imi aduci 5 rechini.
Intra Ivan, se lupta si iese cu 5 rechini.
Acum romanul nu stia ce sa faca, se codea, se fofilea.
ceilalti zic: -Hai mai romane, trimite si tu un soldat.
La care el zice:
Mai, la noi asta e treaba de femeie, sa scoti rechini din mare.
Hai mai, lasa vrajeala, si trimite pe cineva.
-Ok, dar eu va spun ca e treaba de femeie.
romanul zice: Ioane, intrii in mare si aduci 7 rechini.
la care Ion zice: -Sa se duca ma-ta.
Eee..., ce v-am spus eu, ca asta e treaba de femei...
-----------------------------
Un sot care nu-si mai putea "imblanzii" nevasta din cauza celor trei copii, se hotaraste sa gaseasca o solutie:
- Mai copii! (striga el pe cei mici)
- Da tata! (raspund ei)
- Haide sa ne jucam si noi de-a capra cu trei iezi!
- Pai cum? (intreaba ei)
- Uite-asa: eu sunt lupul, voi sunteti iezii, iar maica-ta capra! Fugiti ca daca va prind, va mananc! (si copiii o rup la fuga).
Atata-i trebui omului nostru: repede pe nevasta-sa. Tarziu, il vad ei pe mezin care privea stupefiat scena...
- Ce cauti mai aici? Ti-am spus sa te ascunzi!
- Pai ma tata, in poveste, din cate stiu io, lupul mananca iezii, nu f*** capra!!!
---------------------------------
I: Care e diferenta dintre vina si pacat?
R: E o vina sa te culci cu nevasta altuia dar e pacat sa ratezi ocazia.
-------------------------------------
Preotul satului merge le politia din localitate si se plange:
- Fiul meu drag, ajuta-ma, mi-au furat bicicleta. Ce sa ma fac?
- Ce sa va faceti parinte? Duminica la slujba trebuie sa spuneti cele zece porunci, si cand ajungeti la "Nu fura" uitati-va atent in jur pentru ca cel care se va ascunde este hotul.
Dupa slujba, popa merge la politai.
- Dumnezeu sa te binecuvanteze, fiule, mi-am gasit bicicleta.
- S-a îintamplat precum v-am spus eu?
- Aproape... Am inceput sa enumar poruncile si cand am ajuns la "Nu preacurvi" mi-am adus aminte imediat unde am lasat-o.
-------------------------------------
Base: Le-ai oprit 25% la profesori,Daniele? Funeriu: Da! B: Si mai vin la scoala? Fun: Da! B: Sa le mai tai 25%! Dupa un timp B: Daniele le-ai taiat ? Fun: Da! B: Si mai vin la scoala? Fun: Da! B: Mai taie 25%! B: Daniele mai vin profesorii la scoala? Fun: Da! B: Taie .. Fun :Sunt ultimii 25%! B: Taie-i! Dupa un timp.. B: Mai vin profesorii la scoala? Fun: Da! B: Formidabil! Ia pune-i sa plateasca la intrare!

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .