BANCURI DESPRE EL SI EA , IN CASNICIE !

- Bărbatul meu mă înşeală !
- De unde ştii ?
Am patru copii şi nici-unul nu seamănă cu el !
>
- Tată, de ce bărbaţii de la noi nu au mai multe neveste ?
-Eşti mic. Când vei creşte, vei înţelege de ce LEGEA ne apără.

- De câţi bărbaţi are nevoie o femeie spre a deveni o soţie fericită ?
-De cât mai mulţi ! zice un sexolog.
>
-Soţia mea afirmă că-i sănătos să mănânci alimente crude .
-Nici nevestei mele nu-i place să gătească !
>
-Ce faci în concediul ăsta ?
-Vroiam să fac o plimbare în jurul lumii, dar nevastă-mea vrea să meargă în altă parte !
>
.
>
-Doctore, aţi recomandat soţiei mele să se ducă la băi. E bolnavă?
-Nu ! Dvs. aveţi nevoie de linişte !
>
-Hai la o bere !
-De când s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
-De ce ?
-N-am chef s-o văd în dublu exemplar . . . .
>
-Doctore, sunt foarte îngrijorat : soţia mea vorbeşte în somn .
-Nu-i nimic grav . .
-Dar ea repetă : "mai repede, mai repede, Gică" , ori pe mine mă cheamă Nelu !
>
O tânără căsătorită :
Mâine avem examen.
Vine o femeie la curăţenie. Să vedem dacă ne acceptă .
> . .
Meditaţie :
- În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri suntfierbinţi şi poţi să te frigi, iar ultimele sunt reci şi eşti şi sătul . .
>
-Ai auzit ce-a păţit Popescu ?
-Nu !
-A fugit cu nevastă-mea !
>
>
Iubirea a fost mai întâi gustată, apoi cântată !
>
>De ce seamănă dragostea cu trigonometria ?
> Şi ea e plină de necunoscute !
>
Două surori din spital, în dialog :
-Nu cred că pacientul de la salonul trei mai are mult de trăit !
-Aş ! Azi m-a înghesuit în colţ şi m-a pupat . . .
-Tocmai d-aia. A aflat nevastă-sa !
>
> . . . .
Adam şi Eva se plimbă prin Paradis.
Eva : - Adam, mă iubeşti ?
Adam : - Am vre-o alternativă ?
>
-Prietene, n-am avut noroc cu nici o nevastă !
- Cum aşa ?
-Prima a fugit cu un italian . . .
-Şi-a doua ?
-Nu vrea să fugă . . .
>
Discuţie între doi cowboy :
-Mie mi se pare imoral să
faci cunoştinţă cu viitoarea soţie într-un bar !
-Ai dreptate. Dar tu cum ai cunoscut-o pe a ta ?
-Am câştigat-o la o partidă de biliard !
>
Ea şi el, în pat, lipiţi unul de altul.
El : - La ce te gândeşti, iubito ?
Ea şopteşte tandru : - L acelaşi lucru ca şi tine !
El : - Minunat. Atunci, mie îmi faci omleta cu şuncă iar tie salata din ardei, roşii, gogoşari . . .
>
La un bijutier, soţia probează o brăţară masivă din aur, apoi îşi întreabă soţul dacă îi place.
-Nu, dragă ! Brăţara asta te îngraşă !

>

> . . . .

-Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
-Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama !
-O, poţi să o iei cu tine, draga mea !
>
>
În noaptea nunţii, mirele, bine dispus, îi spune unui amic :
-Pariezi pe 5000 de lei că e virgină ?
Mireasa aude şi intervine :
-Nici nu te-ai însurat bine şi deja arunci cu banii pe fereastră ?!
>
> Bărbatul nu este împlinit, până nu se căsătoreşte. După aceea e terminat !
>
-Tată, cât costă să te căsătoreşti ? , întreabă puştiul.
-Nu ştiu, fiule; încă plătesc !
>
N-am cunoscut fericirea adevărată, până când m-am căsătorit. Pe urmă, a fost prea târziu .
>
>
-Cum păstrati armonia conjugală ?
-Prin reciprocitate : Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers : eu tac când soţia e nervoasă !
>
-Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
-Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . .
>
-Dragă, câte tacâmuri ne-au dispărut odată cu plecarea invitaţilor ?
-Toate cele pe care scria "Restaurantul LIDO" !
>
-Cum să-l dezvăţ pe bărbatu-meu să vorbească în somn ?
-Lasă-l să vorbească un pic ziua !
>
>
-Pe acestă bancă mi-ai furat inima, scumpule !
-Aşa e. Dar mi-am primit pedeapsa pentru asta !
>
-Scumpule, zici că fotbalul e viaţa ta, şi abia după el, eu ?
-Nu, iubito, mai sunt boxul, tenisul, handbalul . . .
>
-Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ?
-Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur.
>
-Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
-Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !

-Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
-Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . .
>

>
-Chelner, ce vin ne recomanzi, la aniversarea căsătoriei ?
-Depinde, domnule, dacă vreţi să sărbătoriţi ori să uitaţi . . . .
>
>
Soţul vine - neanunţat - acasă, după o lungă deplasare. Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni. Şi-i zice, resemnat, nevestei, în bucătărie :
Ai îmbătrânit, femeie!

Un bărbat începe să poarte un cercel la ureche. Lumea se miră : Cum, om serios cu cercel ?
-Păi, de când l-a găsit nevastă-mea
în patul nostru, m-a obligat să-l port la ureche !

Niciun comentariu:

WINTER

WINTER

Gandind ...

Gandind ...

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .