Calcat la... inaltime
Un barbat a vrut sa arate ca nu exista munci exclusiv pentru femei si pe care reprezentantii sexului tare sa nu le poata face. Asa ca a demonstrat ca, in privinta treburilor casnice, unii barbati sunt chiar mai la inaltime decat femeile. Drept pentru care a calcat o camasa la cativa zeci de metri inaltime, suspendat intre doua stinci. Cum a iesit camasa, nu se stie, dar curajul sau a fost apreciat de femei.
Cel mai tare-n barba
Este un indian care a prins de barba sa mai multe caramizi totalizind aproape 30 de kilograme. Rashid Kapour spune ca de cand se stie nu se poate rade cu o lama normala, folosind pentru acest lucru o foarfeca pentru tabla.
Toaleta publica din sticla
Non - comformista artista Monica Bonvincini a uimit lumea buna din Londra prin noul sau proiect, respectiv o toaleta publica executata integral din sticla. Doritorii care o folosesc pot sa vada tot ce e in jurul lor dar nu pot fi vazuti de trecatori. Pana acum nu putini au fost cei care au dorit sa incerce noile senzatii. “Este ceva unic, o traire fara precedent. Stai acolo, dezbracat si nimeni nu te vede. Ai impresia ca esti un mic zeu invinzibil si nimic nu-ti poate face rau”, a afirmat unul dintre primii utilizatori ai straniei toalete.
Concert in lift
Trei muzicieni germani vor sa sustina un concert inedit in cel mai vechi lift din Germania. Cei trei au compus melodii special pentru aceasta locatie si le vor cinta in timp ce elevatorul se va deplasa in sus si in jos, producand diverse efecte acustice. Doritorii pot asculta ciudatul concert prin niste boxe speciale, amplasate la parterul cladirii. Singura problema va fi cauzata de grosimea zidurilor care va perturba semnalul microfoanelor.
Capatul Gaurii
Doi englezi s-au mutat din locuinta lor dupa numai un an de la achizitionare si au dat primaria in judecata, din cauza numelui strazii. Ei sustin ca nimeni, niciodata, nu ii lua in serios atunci cand spuneau ca locuiesc pe Butt Hole Road. Adica la... capatul gaurii, in traducere. Din acest motiv nu puteau comanda niciodata nimic la telefon – pizza, alimente sau orice altceva, pentru ca interlocutorii le trinteau telefonul de fiecare data cand spuneau unde trebuie sa aduca comanda. La urma urmelor, sarmanii oameni aveau dreptate. Cum suna “Vreau o pizza la Capatul Gaurii?!”
Ziarul boschetarilor
La Atena exista singurul “ziar al strazii”. Publicatia, numita Dro,ologhia, adica “Cuvintul strazii”, este tiparit din sponsorizari si din banii contribuabililor si apare lunar in 10.000 de exemplare. Redactorii depun munca voluntara iar reteaua de distributie e formata numai din persoane defavorizate – boschetari, imigranti clandestini, someri, persoane cu handicap – fiecare primind jumatate din pretul fiecarui ziar vindut. Oficialitatile spun ca masura este salutara si ca in felul acesta au reusit sa mobilizeze localnicii, care sunt siguri ca macar banii de ziar ajung acolo unde trebuie, fara sa mai treaca prin cine stie ce locatii si buzunare.
Premiu la Loterie: sex in limuzina
Patronul unui club de streaptease din Olanda organizeaza o loterie mai putin obisnuita. Premiul consta dintr-o partida de sex intr-o limuzina de lux care se va plimba pe strazile din Rotterdam. Singura problema e ca trebuie sa vii cu partenerul de acasa. Dar oare cine nu s-ar oferi ca partener pentru o astfel de aventura?! In plus, perechea care se va dezlantui este ferita de privirile iscoditoare ale curiosilor, masina fiind dotata cu geamuri fumurii. Cu toate acestea, pe masina va scrie exact ce se intampla in interior. Asta asa, ca reclama nu strica nimanui.
Publicitate haioasa
Si pentru ca tot suntem la publicitate, sa amintim ca, de putina vreme, firmele de profil din America si Europa de Vest practica, pentru campaniile publicitare, niste sloganuri iesite din sfera comformismului. Astfel, pe pachetele de tigari se pot citi mesaje ca “Si daca nu fumezi, tot mori. Atunci de ce sa nu mori fericit?!” sau “Si dragostea scoate fum, dar nu te omoara”, in timp ce pe etichetele sticlelor cu alcool, apar texte ca”Bautura te coboara in infern, dar ce viata frumoasa e acolo”. Se pare ca pana acum noua conceptie publicitara a avut efectul scontat, dublind, aproape, numarul pachetelor de tigari vindute.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu